من سردمه... خیلی سردمه...
حس میکنم تا تو گرم نشی گرمم نشه...
تا تو شاد نشی دلم شاد نشه...
تا تو روز نشی شبم صبح نشه...
پس این گرما کی از راه میرسه؟؟؟... این شب کی صبح میشه؟؟؟... این درد کی تموم میشه؟؟؟...
... من، تو، تنهایی...ما را در سایت ... من، تو، تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32