پاییز گرفتگی!!!

خرید بک لینک
چند باره میام بنویسم نمیتونم... حالم این روزا همزمان با پخش شدن عطر پاییز تو فضا کوفتیه کوفتیه... بیست و نه ساله به این درد مبتلام... نمیدونم یه جور سندرومه... پاییز زدگیه چه کوفتیه... ولی میدونم دلم داره از شدت گرفتن از وسط قاچ میخوره... خب بعد سه سال امسال تنهام هستم مزید بر علت هست... تو راه برگشت آهنگ ای باران قربانی هم رو ریپیت بود... هی چشمام پر و خالی میشد... منتظر یه پقی بودم بشینم وسط خیابون و زار زار گریه کنم! نمیدونم این حالو کی داره کی میفهمه... تا یه ماه باید از هر چی پنجره ست و فضای باز دم دمای غروب دوری کنم...

- شمارش معکوس برای عقد زهره شروع شده... زهره ازین خونه بره خونه خیلی سوت و کور میشه :(

... من، تو، تنهایی...

ما را در سایت ... من، تو، تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: پاییز,گرفتگی, نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 7 شهريور 1396 ساعت: 15:07

صفحه بندی