... من، تو، تنهایی

متن مرتبط با «خوش حالی یعنی» در سایت ... من، تو، تنهایی نوشته شده است

خوش حالی!

  • نیلوبلاگ

    دیشب بالاخره اولین ریتم حس بر انگیز رو تونستم بزنم (به تعبیر درست تر بنوازم! ) و ازین بابت خیلی حس سرخوشی دارم دیشب تا حالا! سرانگشتام درد میکنه!!! تا یک ساعت رد سیم ها روشون مونده بود! اما از اینکه هنوز هم دارم چیز یاد میگیرم خیلی حس خوبی دارم! از اینکه حس میکنم راهم رو درست انتخاب کردم و بیراهه نیامدم دارم کیف میکنم! ازین که به حسم اطمینان کردم و سازی رو انتخاب کردم که من رو در لحظه تبدیل میکنه به احساساتی ترین دختر دنیا مشعوفم! xa0 مدتیه برگشتم به مثنوی! حس میکنم باز همون تاثیر سابق رو داره ر...

    ادامه مطلب