... من، تو، تنهایی

متن مرتبط با «جدال پر تمنا» در سایت ... من، تو، تنهایی نوشته شده است

جدال!

  • نیلوبلاگ

    نمیدونم باید صبر بکنم یا باید صبر نکنم ممکنه با صبر کردن آدم ضرر کنه یعنی؟ متنفرم از اون لحظه هایی که نمیتونم تصمیم بگیرم و بین مغز و قلبم درگیرم! عقلم میگه صبر کن! دلم میگه نه! یه ترسی توم هست باید با ترسام روبه رو شم... باید... باید.... xa0 الهی خودت هدایتم کن به قرار ... xa0...

    ادامه مطلب
  • میلاد من... پرواز تو...

  • نیلوبلاگ

    xa0رفتیxa0بی آن که مرا به خدا بسپاریxa0نمیدانمxa0مرا از یاد برده بودی xa0یا...xa0xa0۲xa0تیر بود... روز میلادم...آنقدر این روزها درد داشتم برای کشیدن و غصه داشتم برای خوردن که جانی برای شادمانی نمانده بود... حتی به بهانه سالروز میلادم...شب قبلش تا دیر وقت بیدار بودم... و چه سکوت غریبی خانه را در بر گرفته بود... خسته بود روحم، جسمم...رفتم بالای سر مادر بزرگ... مادر نشسته بود کنارش به ذکر گفتن... چیزی در درونم شکست آن شب... چیزی ماورایی رو بی اونکه بدانم از چه جنسیست حس میکردم...xa0مادر بزرگ در ظ...

    ادامه مطلب