... من، تو، تنهایی

متن مرتبط با «بازگشته دلکش» در سایت ... من، تو، تنهایی نوشته شده است

بازگشت

  • نیلوبلاگ

    هنوز در بهتم! باور نمیشه که دو سال هست که اینجا ننوشتم! تلنگری لازم بود برای بازگشت! الهه ای که گریست! کنجکاوی کرد! خواند! گریست! کنجکاو خاطرات خودم شدم! دلم برای قلمم تنگ شد! دلم برای خانه ام تنگ شد! دلم برای همه دوستانی که اینجا داشتم تنگ شد! دلم برای نوشته های ناب لیلای عزیزم تنگ شد! برای مامان مرضیه و شایانش که حتما الان کلی بزرگ شده تنگ شد! برای دستچین های مهدی بنی اسدی! برای تفکرات جالب مهرداد قاسمی! برای پیمان و قلم عجیبش! باورم نمیشه اینقدر گذشته باشد! به این سرعت گذشته باشد! حتی دلم برا...

    ادامه مطلب