... من، تو، تنهایی

متن مرتبط با «امنیت» در سایت ... من، تو، تنهایی نوشته شده است

امنیت...

  • نیلوبلاگ

    اومده بودم بنویسم خدایا دکمه خاموش منو بزن... بزن... فقط بزن... اما بابا... مامان... وجودشون نعمته... یک روز تمام تو دلم نگه داشتم... اما بالاخره گفتم... با بغض گفتم... بابا بغلم کرد... مثل وقتی که دختر بچه بودم... و من های های گریه کردم مثل وقتی که دختر بچه بودم... گفت من که نمردم و دست کشید رو موهام... دلم قرص شد... قرص قرص... بوی امنیت میده بابا، مامان و من الان فقط و فقط تشنه امنیتم... بازم میخوام زندگی کنم... ...

    ادامه مطلب